Założenia dydaktyczno- wychowawcze w grupie Wróżek i Czarodziejów w Marcu
Ważne wydarzenia w Marcu
01.03.2019 Udział w Filharmonii Pomysłów ,,Harfowisko”
21.03.2019 Powitanie Wiosny ,,prosimy o ubranie dziecka w pastelowe kolory, mile widziane elementy stroju związane z wiosną np. kwiatki :)”
28.03.2019 Wycieczka edukacyjna do Muzeum Rolnictwa w Szreniawie na warsztaty poświęcone tradycjom związanym ze świętami wielkanocnymi
29.03.2019 Udział w Filharmonii Pomysłów ,,Galeria Ustrojstw Muzycznych”
TAK PRACUJE GRUPA WRÓŻEK I CZARODZIEJÓW W MARCU
Tydzień I: Zwierzęta z dżungli i sawanny
Wzbogacanie wiadomości na temat życia dzikich zwierząt
Rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat
Rozwijanie sprawności fizycznej
Nauka prawidłowej artykulacji głoski s
Bogacenie zasobu słownictwa
Rozwijanie kompetencji matematycznych
Rozwijanie sprawności drobnych ruchów rąk
Tydzień II: Zwierzęta naszych pół i lasów
Wzbogacanie wiadomości na temat zwierząt i ich środowisk
Rozwijanie koncentracji uwagi
Kształtowanie pojęć dotyczących położenia przedmiotów w przestrzeni
Poszerzenie wiedzy na temat ptaków
Zdobywanie wiedzy o zwierzętach leśnych i polnych
Rozwijanie motoryki małej
Rozwijanie słuchu
Nauka prawidłowej wymowy głoski p
Tydzień III: Marcowa pogoda
Wzbogacanie wiadomości na temat przyrody i zjawisk atmosferycznych
Rozwijanie sprawności manualnej
Pobudzenie ciekawości badawczej
Rozwijanie spostrzegawczości
Uwrażliwienie słuchu na brzmienie różnych instrumentów perkusyjnych
Nauka prawidłowej wymowy głoski k
Poznawanie zmian zachodzących w pogodzie w marcu
Tydzień IV: Wiosenne przebudzenie
Wzbogacanie wiadomości na temat zmian zachodzących w przyrodzie
Rozwijanie sprawności manualnej
Stwarzanie warunków do kontaktów z przyrodą
Utrwalanie nazw kolorów
Ćwiczenie umiejętności liczenia i porównywania
Nauka prawidłowej artykulacji głoski m
Rozwijanie koordynacji wzrokowo- ruchowej
• Realizacja modułu V projektu Mały Miś w świecie wielkiej literatury pt. ,,Kuferek kreatywności Małego Misia ”
Category: Wróżki i Czarodzieje